601, 2016

Domeinnaam verzinnen, handige tips voor ondernemers!

U heeft de perfecte domeinnaam bedacht, alleen is deze naam helaas al bezet. Dit gebeurt tegenwoordig veel, herkent u dit probleem? Lees hier dan een aantal handige tips voor het bedenken van een domeinnaam.

Domeinnaam aanvullen
Zet een woord voor of achter uw gewenste domeinnaam, in veel gevallen is deze combinatie wel beschikbaar. Bijvoorbeeld “schildersbedrijf” wordt “goedkoopschildersbedrijf” […]

2411, 2015

Facebook tips voor ondernemers

Facebook tips voor ondernemers

Inleiding
Facebook is anno 2015 onmisbaar voor elke ‘Business 2 Consumer’ ondernemer. Gratis en eenvoudig uw doelgroep aanspreken en direct in de statistieken zien wat wel en niet werkt. Een gemiste kans als u als ondernemer geen of weinig tijd investeert in facebook, want u kunt er veel profijt uit halen. Met deze […]

2710, 2015

Handige tips voor het sneller maken van uw WordPress website

Inleiding
Zodra de laadtijd te lang duurt, verlaten ongeduldige bezoekers de website. Dit is zonde, aangezien het eventueel een potentiële koper had kunnen worden. Een website met een snelle laadtijd minimaliseert het vroegtijdig vertrek van bezoekers. Het is tegenwoordig belangrijk om uw website te optimaliseren in de laadtijd van uw webpage. De meest ideale laadtijd […]

110, 2015

Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website?

Inleiding
U heeft een schitterende website met pakkende teksten waar alles gebruiksvriendelijk werkt. Alleen zijn er weinig bezoekers te bekennen. Het is een veelvoorkomend fenomeen. De promotie van een website is een moeilijke en tijdrovende bezigheid. Na het lezen van dit artikel kunt u gericht stappen maken om het bezoekersaantal te verhogen.

1) Content is king
Beantwoord eerst […]

2004, 2015

GOOGLE UPDATE: vanaf 21 april 2015 zal mobielvriendelijkheid meetellen in de resultaten van de zoekopdrachten.

Google update
Het is niets nieuws: Google waardeert het dat uw website mobielvriendelijk is. Maar daar blijft het niet bij: vanaf 21 april 2015 zal mobielvriendelijkheid meetellen in de resultaten van de zoekopdrachten. Dit kan voordelig zijn voor websites met uitstekende mobiele versies, maar nadelig voor bijvoorbeeld webshops die nog ongeschikt zijn voor smartphones.

Waarom Google […]